BLOG XFV
16 de julio de 2013

Ia Orana Núria i Xavi!

Ja ha passat un mes del viatge més espectacular de les nostres vides, i per fi hem trobat un moment per donar-vos les gràcies i fer un petit resum de què ha sigut una experiència inoblidable.

He de dir, que quan encara quedaven 3h per arribar a Los Angeles (i un trànsit de 10h + un altre vol de 8h) vaig pensar: «no val la pena…» jajajaja! Que equivocat estava…

La veritat és que el trànsit de 10h a Los Angeles al final ens va sortir molt bé, vam poder estar unes 4 horetes a Santa Monica, visitar el Pacific Park, i donar voltes pels bulevards de la zona, va ser molt divertit, amb manifestació contra la violència inclosa! 😛

Però bé, comencem!

Primera parada: HUAHINE

Buf… sense paraules… Espectacular es queda curt, increïble paisatge, l’Hotel Maitai La Pita és fantàstic! Tothom super amable, l’habitació era bestial de gran! El menjar molt bé, i la platja privada… paradisíaca és poc! He de dir que esperava veure més mosquits, però només em van picar 6 o 7 cops (això si, el primer dia només, i perquè em van agafar desprevingut).

El primer dia, encara que vam poder dormir una mica a l’avió de Los Angeles – Papeete, estàvem reventats, tot i així vam fer cas del vostre consell i no vam dormir, bé una mica si… ho reconec, que per culpa d’això ens va caure una mini «bronca»… ara us explico, jijiji…. Com deia, vam fer cas del que ens vau dir, i vam aprofitar el dia per voltar per la zona, gaudir de la magnífica platja de l’hotel, la piscina, les amaques, un cocktail (cortesia de l’hotel), etc… Vam sopar, i a dormir, que el dia següent teníem la primera excursió.

A si! La mini bronca, bé, resulta que el primer dia, que com ja us he dit, estàvem «zombies», després de dinar una magnifica tuna al grill a Fare (a 5 minuts de l’hotel caminant per la platja per cert, un altre punt a favor) vam apalancar-nos una estona a l’habitació, i clar, ens vam adormir… total que vam sopar quasi a les 21h, hora limit!!! Doncs el dia següent, una de les cambreres, mentre preníem un cafè, ens va recordar l’horari de sopar amb cara de: «que no torni a passar eh», jajajaja! De seguida ens vam adonar que ens ho deia per l’hora en què vam arribar a sopar la nit anterior. Re una tonteria, però ens va fer gràcia i ho volíem compartir amb vosaltres. 🙂

El segon dia vam fer l’excursió «All in 1», volta amb barca per l’illa, amb unes vistes espectaculars, visita a la granja de perles (la Laura va comprar unes arracades xulíssimes), snorkeling, dinar a un motu i donar menjar als taurons, una passada.

El tercer dia vam contractar un safari en 4×4, també va estar molt bé, però va ser més «light», ja que pensàvem que podríem entrar per dins de l’illa, per camins, selva, etc… però només et dona la volta per la carretera, ja que es tan verge, que no hi han camins per l’interior de Huahine. De tota manera ens ho vam passar molt bé! Vam veure les anguiles sagrades, són gegants! També va parar al costat d’una escola on els nens i nenes de la zona estaven assajant els típics balls polinesis! I el guia molt divertit, el Joselito! jajaja! Així es feia anomenar almenys…

L’últim dia vam aprofitar per tornar a disfrutar de la platja i la piscina avans d’agafar l’avió cap a la meravellosa illa de Bora Bora.

Segona parada: BORA BORA

Que he de dir… tothom ho diu, Bora Bora és diferent, té algo… no saps que, però en quan veus la llacuna des de l’avió ho notes, et queda tal cara de beneit, que no saps si rius o plores de l’emoció… 😛

Només arribar de seguida ens van atendre i agafar la maleta per carregar-la a la barca que ens havia de portar a l’Intercontinental Le Moana.

Gran elecció el Le Moana, el fet que estigui a l’illa principal és fantàstic, els altres hotels estaran molt bé, però la comoditat i autonomia que et dona estar a l’illa principal per nosaltres no va tindre preu.

Un cop arribats a l’hotel ens van donar la benvinguda, i ens van oferir un suc de fruites i una tovallola humida per refrescar-nos (aquí ens vam adonar que això ja era un altre cosa). A mes a mes, vam tindre la sort de ser atesos per un noi madrileny que estava de pràctiques a l’Hotel (ningú mes parlava castellà), es diu Tom, i la veritat es que va ser molt amable, ens va ajudar en tot el que va poder, i s’oferia per qualsevol cosa, així que si parleu amb els de l’Hotel, de part dels Srs. Aijon, els hi podeu dir que en Tom és un gran professional. 😛

El Overwater guapíssim, això si, m’hagues agradat un pel mes lluny de la platja, però bueno, se que no depèn de vosaltres i tampoc va ser crític… jajajaja

La primera activitat que vam fer va ser la de snorkeling amb la empresa que ens veu recomar, sense paraules, el Cristoph un crack!

Vam veure de tot, i ell ens ho explicava tot super super bé, i en català! Vam poder veure un grup de mantes lleopard crec recordar, que fins hi tot en Cristoph feia mes d’un any que no veia ens va dir, a part dels milers de peixos de colors, peixos pallasso, rajades, etc… Com ja he dit, falten paraules per descriure el que vam viure amb ells! Un 10!

El dia següent, per poder comparar, vam fer l’excursió del Lagoonarium, però la de migdia, sense pícnic. Sincerament? No ens va agradar gens… ens va donar la sensació que el tracta als animals no era del tot correcte, i el fet que estiguessin en captivitat ens va semblar molt trist… ni punt de comparació amb la vostra, no la recomano pas. Això si, si el que vols és nadar amb taurons, no en falten, acollona una mica i tot… 😛

Un dels dies vam llogar una moto tot el dia, vam donar 3 voltes a l’illa, molt divertit! Això si, fèiem parades per fer fotos, relaxar-nos, dinar, etc… sinó podríem haver donat 10 voltes a l’illa sense parar. 🙂

Per últim, i per capritxet meu, vam fer l’excursió amb Jet (Moto aquàtica), una passada!

Una de les coses que si ens va decebre bastant va ser el Bloody Mary’s, el lloc molt xulo, però el tracte fatal, almenys en el nostre cas. Ens van col•locar a una taula apartada, no passava cap cambrera, i la que passava borde com ella sola, i el menjar re de l’altre món, és mes, ni punt de comparació amb Huahine en el tema menjar.

A part de les activitats, vam gaudir de l’overwater moltes estones, i la platja de Matira, que esta just al costat de l’hotel increïble! Això si, només per banyarte i prendre el sol, de snorkel poc, ja que no hi ha coral.

Última parada: TAHITI

Quin canvi!

Al final vam optar per no perdre el temps al mercat, i visitar com deu mana l’interior de l’illa, que és el que ens agrada.

Vam contractar una excursió en 4×4 amb T D S  de dia sencer que creiem a sigut, sense contar la deBora Bora, la millor excursió en tots els sentits. El guia era una passada, ho explicava tot amb detall, quan veia una planta curiosa es parava i ens explicava tot sobre ella, en fi, un 10.

El paisatge es espectacular, la llástima es que ens va ploure tot el dia, i no es veien les montanyes ja que estava tot enboirat, pero va tindre la seva gràcia, ja que habiem de creuar el riu varies vegades i cada cop baixava mes aigua… a la Laura no li va fer gaire gràcia això, pero jo m’ho passava teta, em vai sentir una mica Indiana Jones… jajajaja! En serio, la recomanem 100%.

L’Hotel Tahiti Nui molt xulo, al final ens va tocar l’habitació que donava al carrer, tot i aixi, no ens va molestar el soroll dels vehicles.

El que si vam poder fer es sopar a les roulottes, tant el dia que vam arribar com la nit abans d’agafar l’avió cap a Los Angeles. Ho recomano 100%. Val la pena, tant per preu com per menjar.

I bé, això és tot, la veritat és que ha sigut el viatge de les nostres vides! Tant de bo puguem repetir, ja que ens hem quedat amb les ganes de veure més illes, i més coses, sobretot Tahaa i Raiatea, que les veiem cada dia des de l’overwater de Bora Bora.

Ah, i si hi tornem, sereu vosaltres, XVF qui ens ho tornareu a organitzar sens dubte!!